پاییز من.....


رد پای بارون...

...به نام خدایی که در این نزدیکیست

 

 

 

 

هِيــــــــــ ...! پاييـــــــــــــــــــــ ز...!

اَبرهايــَـتـ را زودتَر بِفرِستـــ...

شـُــستَنــ اينــ گردِ غَمــ از دِلِـــ مَنــ

چَند پاييــــــز بـــــارانــــ ميـــــ خواهــَــد...

 

 

 

 

حالم گرفته از این شهر


که آدم هایش همچون هوایش


" ناپایدارند "


گاهی آنقد پاک که باورت نمی شود


گاهی آنچنان آلوده که " نفست می گیرد " !!!




 

 
ترس من از گم شدن نیست

چند وقتیست

هر چه می گردم

... هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم


نگاهم اما


گاهی حرف می زند


گاهی فریاد می کشد


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته


چه می خواهد بگوید...


 

 



نظرات شما عزیزان:

تنهاترین عاشق
ساعت11:22---24 مهر 1391
زخم ها را باید پنهان کرد
اینجا مردم زیاد...با نمک شدن!

سلام عزیز.وب زیبایی داری که مطالبش این زیبایی رو دوچندان کردند..درضمن ممنون که به من سرزدی برا لحظاتی هم که شده تسکینی شدی بر دردهایم..موفق باشی عزیزم


ساعت21:29---8 مهر 1391
وای سپیده جون بگو چی شد؟
وقتی اومدم خونه دیدم دوستم بهم smsداده که"زهرا میبخشی ازت نارحت شده بودم باهات بد رفتار کردم؟"
میدونی چقدر خوشحال شدم؟
منم 50 درصد از حرفامو گفتم اونم قسمتای خوبشو!
میگن اگه کسی دلتو شکست وقتی ببخشیش خدا حسابی دلتو شاد میکنه!
واقعا همین طوره!
من وقتی دوستم بهم یچیز رو گفت به رو خودم نیوردم که نارحت شدم و مثل قبل بهش لبخند از ته دل میزدم .
واقعا این که میگن در ببخشش لذتی است که در انتقام نیس!
پاسخ:جداااااااااااااااا!!چه باحال خیلی خوشحال شدم...واقعا کارت درسته راستش تا یه جاهایی حرفتو قبول دارم!!امیدوارم دیگه هیچوقت!هیچکسی!ازین کارای بد باهات نکنه


زهرا
ساعت16:17---8 مهر 1391
سلام سپیده جان

ای بابا!من نشناختی عزیزم!

من انقد شادم که نگو!

صبح همون روز یه موضوعی رو فهمیدم حسابی نارحت شدم و حرفمو نمیتونستم به کسی بزنم که این قسمتش از همه بدتر بود

یکم اهنگ گوش کردم به وب شما دوستان عزیزم هم سر زدم صبح که از خواب پا شدم انگار که نه انگار دیشب چهخبر بوده!

اما یچیز :

دنیا ارزش نداره دنبال این باشی که چی بود، چی شد، کی چی گفت،رو نداره باید بگذری و فراموش کنی.

ممنون سپیده جان
پاسخ:بازم گفتنش راحته!!!.....خیلی راحت ...عمل کردن بهش.....درد داره....خیلی....فراموشی رو میگم....!!! بیزارم از این خوب بودن های مصلحتی ! گاهی بهتر است ؛ از حالم بی خبر باشی ... !! لحظاتی هست که : هیــــچ چیز این زندگی قانعت نمی کند ؛ فقط و فقط نیاز به اندکـی مُـــــردن داری !


زهرا
ساعت18:53---5 مهر 1391
ای خدا الان خیلی نارحتم ینفر دلمو شکست!

دلم میخواد همه حرفاشو فراموش کنم.

دعا کن برامپاسخ:الهییییییییییی کی جرات کرده دلتو بشکنه!!!! تو که خیلی قوی بودی پس چیشد!!!!!؟؟اگه تو باحرف یکی دلت بشکنه....پس من چکار کنم...!!! قوی باشو فراموش کن زهراجونم.........میتونی تو دختر قوی هستی....من مطمئنم...


زهرا
ساعت12:41---3 مهر 1391


فرخنده
ساعت20:11---2 مهر 1391
چه باحال منم امروز ازپاییز نوشتم

مطهره
ساعت16:56---2 مهر 1391
سلام منم تورو لینکیدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:پاییز,دلتنگی, ساعت 13:13 توسط سپیده|


آخرين مطالب
» این منم....
» پاییز من.....
» دلتنگ تو میمونم.....
» بخند
» با اجازه خدا....
» بانو
» دلنوشته های میلاد تهرانی
» صبحی دیگر
» تحویل بهار....
» شروع دوباره........دوباره باید شد..
» پاییز...زمستان.

Design By : RoozGozar.com